Mobistar lanceert de campagne « happy faces » ten voordele van kinderen met autismestoornissen in samenwerking met Samsung
Happy Faces, een campagne voor het goede doel, opgestart door de Orange-Groep in samenwerking met Samsung, vindt in België plaats van 1 tot 28 februari 2014 in een twintigtal Mobistar Centers. De campagne bestaat erin om een foto van zichzelf te nemen in een Mobistar Center met de Samsung Galaxy Note 3 of de Samsung Galaxy Gear horloge en deze te personaliseren en vervolgens te posten op de website www.aworldofhappyfaces.com, speciaal ontworpen voor deze campagne.
Als de kaap van 3000 gepubliceerde foto’s bereikt wordt, zal Samsung 20 Galaxy TAB 3-tablets schenken aan de door Mobistar gecreëerde en ondersteunde vereniging Participate! in het kader van zijn mecenaat ten voordele van personen met autisme.
De vereniging Participate! ondersteunt al 7 jaar autisme door middel van het ontwikkelen van hulpmiddelen voor vorming en sensibilisering om de levenskwaliteit van mensen met autisme en hun familie te verbeteren via zijn website www.participate-autisme.be. Samsung wenst zijn steentje bij te dragen aan deze actie in het kader van zijn wereldwijde campagnes die als doel hebben kinderen te helpen.
Met « Happy Faces » nodigen Mobistar en Samsung iedereen uit het gebruik van de Galaxy Note 3 en de Samsung Galaxy Gear horloge te ontdekken en tegelijkertijd personen met autismestoornissen te ondersteunen. Het gebruik van digitale tablets vergemakkelijkt namelijk hun capaciteit om bepaalde dingen te leren.
De campagne « happy faces » loopt in België van 1 tot 28 februari 2014 in een twintigtal Mobistar Centers*.
*(Leuven, Tournai, Waterloo, Anderlecht, Antwerpen, Bruxelles, Hasselt, Liège, Louvain-La-Neuve, Mechelen, Wijnegem, Gent, Oostende, Sint-Niklaas, Turnhout)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten