Google+ Autisme, wat nu..?: Bewoond Eiland

vrijdag 20 april 2012

Bewoond Eiland

"Ik verlang naar een bestseller, veel lezingen en media aandacht, maar misschien is dat helemaal niet goed voor me. Kan ik zoveel prikkels wel aan?"

"Overprikkeling gaat over. Na een nacht goed slapen ga ik weer fluitend door het leven, op naar het volgende hooi, waar ik teveel van op mijn vork ga nemen."

"Sigrid Landman is een schrijfster met zeer veel talent. Juist door haar unieke zijn is ze heel innemend. Met haar gedrevenheid, eerlijkheid en droge humor kan ze de lezer en toehoorder in één adem boeien, laten lachen en ontroeren."

Colette de Bruin, gedragsdeskundige autisme

Sigrid Landman (1968) heeft een geheel autistisch gezin. Ze schrijft in haar vierde boek over de donkere kant van autisme en gunt de lezer een voorproefje van haar roman.



Geen opmerkingen:

Zoeken in Bol.com